INTERVJUU Dmitri Zhukov, 3P LOGISTICS OÜ EESTI REGIOONI JUHATAJAGA

  • Miks otsustasite liituda ELEA-ga?

Otsustasime liituda, sest assotsiatsiooni filosoofia ja reeglid on meile lähedased. Samuti usume, et assotsiatsioonisse kuulumine näitab, et ettevõte on usaldusväärne. Tahame olla selles usaldusväärsete ettevõtete nimekirjas.

  • Kuidas on mõjutanud COVID-19 kriis 3P LOGISTICS OÜ arengut?

3PLGROUP™ on üldises keerulises majandussituatsioonis väga edukalt hakkama saanud. Gruppi CEO Paw Kristensen nendib: “Püstitasime eelmisel aastal väga selgelt määratletud strateegia, lisades oma väärtushinnangutele kolm uut tähendusrikast sõna: energia, püsivus ja julgus. Ja uus strateegia tasus end ära, kuna suutmine 12 kuu jooksul kasvada umbes 500%. Oleme mõistnud, et suur torm annab väljakutse õppida laevaga sõitma ja me oleme selle väljakutse vastu võtnud!”

  • Kas on mõni teema või valupunkt, mis vajaks logistika ja ekspedeerimise sektoris suuremat tähelepanu?

Kõigi transpordiliikide — õhu-, mere-, raudtee-, maantee — tariifide tohutu tõus. Konteinerite ja veoautode puudus, ruumipuudus laevadel ja lennukites.

  • Milliseid investeeringuid plaanite ettevõttes teha järgneva 5 aasta jooksul?

Pole olemas paremat investeeringut kui panustamine oma inimestesse ning nende tunnustamine. On väga oluline, et inimesed tunneksid end hinnatuna nii oma võimete kui ka isikupära eest. Seetõttu jätkame investeeringuid töötajatesse, aga loomulikult ka IT-süsteemi, haridusse, sotsiaalsesse vastutusse ja muudesse olulistesse suundadesse.

  • Kuidas hindate Eesti ettevõtete konkurentsivõimet globaalsetel turgudel?

Väga suur osa meie ärist moodustab koostöö rahvusvaheliste ettevõtetega. Teeme koostööd paljude erinevate ettevõtetega ning vedude arv ainult kasvab.

  • Kuidas hindate noorte taset tänasel tööjõuturul, hariduse kvaliteeti logistika ja ekspedeerimise sektoris, mis ametikohtadele otsite hetkel tööjõudu?

Kõigi edusammude alus on õigete inimeste leidmine. Me teame oma strateegiat ja teame, kuhu tahame jõuda, kuid keerulisem on selleks õigete inimeste leidmine. Plaanime töötajate arvu suurendada lähiajal, müügiosakonda ja operatiivosakonda. Plaanime tööle võtta ka töökogemuseta tudengid, et neid nullist õpetada. Usume, et noorte tase tööjõuturul on heal tasemel.